Veelgestelde vragen
Hoe sluit ik een nieuw abonnement af?
Via de pagina ‘Abonnementen’ kun je een nieuw abonnement afsluiten.
Ik heb geen welkomstbericht ontvangen, wat nu?
Controleer voor de zekerheid je spambox, de kans bestaat dat de bevestigingsmail daar is beland. Heb je geen welkomstbericht ontvangen? Neem dan contact op met ons via uitgeverij@vangorcum.nl.
Ik heb mijn NTz niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Neem even contact met ons op via uitgeverij@vangorcum.nl. Het zou jammer zijn als je het tijdschrift niet ontvangt.
Wanneer ontvang ik een factuur voor het abonnement op NTz?
Je ontvangt jaarlijks in januari een factuur voor je abonnement. Heb je een nieuw abonnement afgesloten, dan ontvang je de factuur voor de resterende maanden van het kalenderjaar binnen 2 weken.
Hoe geef ik een adreswijziging door?
Heb je een particulier of studentenabonnement dan kun je je adres zelf aanpassen via je account:
- Log in op ons tijdschriftenplatform;
- Klik op de knop met het poppetje rechtsboven in het scherm;
- Kies voor 'mijn account';
- Wijzig je gegevens.
Heb je een instellingsabonnement? Neem dan contact met ons op.
Ik wil mijn abonnement opzeggen. Hoe doe ik dit?
Je kunt je abonnement opzeggen door een e-mail te sturen met je naam, het afleveradres en klantnummer naar uitgeverij@vangorcum.nl.
Ik heb een vraag, klacht of opmerking over de inhoud van NTz. Bij wie moet ik zijn?
Inhoudelijke vragen, klachten of opmerkingen kun je doorgeven aan de redactie van NTz via ntzredactiesecretariaat@gmail.com.
Kan ik een nieuw abonnement in het buitenland bestellen?
Ja, dat kan! Via het kopje ‘Abonnementen’ kun je een buitenlandabonnement afsluiten.
Ik heb een andere vraag:
Mail ons gerust via uitgeverij@vangorcum.nl.
NTz
Dr. Nassaulaan 5
9401 HJ Assen